Skip to content

“ჩემი საქართველო”

March 13, 2012

 სოფელ აზავრეთის სკოლის, მერვე კლასის კარს თუ შეაღებ, ეს ორი გოგონა აუცილებლად მოგხვდება თვალში. ეს, თეთრი და მწვანე თვალება, მუდამ რომ იღიმის, – ლარისა შიპაკციანია. პირველ მერხთან მჯდომი, ერთი ციდა გოგონა, თვალები მუდამ მხიარულად რომ უციმციმებს, – ანიჩკა სერობიანია. ორივე ძალიან მოწესრიგებული და ბეჯითი მოსწავლეა. ძალიან უყვართ ქართული ენა. ორივე კარგად წერს. როცა საშინაო დავალებად რამე თემა აქვთ მიცემული, სხვები თუ ნახევარ გვერდს წერენ, მათ ორი ფურცელი მაინც უწერიათ.
   გუშინ დავალებად თავისუფალი თემა მივეცი “ჩემი საქართველო”. შეეძლოთ დაეწერათ ის რაც სურდათ. შედეგმა მოლოდინს გადააჭარბა. როცა ამ გოგონების თემებს ვკითხულობდი, სიხარულის ცრემლები მომადგა თვალებზე. საოცარი გრძნობა დამეუფლა. ეს გრძნობა ალბათ კარგი ხანს გამყვება.
   ახლა, მინდა თქვენც გაგაცნოთ ამ ბავშვების თემები, ყოველგვარი შესწორების, ამოღების ან ჩამატების გარეშე. დაე, თქვენ თვითონ შეაფასეთ.
                    “ჩემი საქართველო”     
                                         ლარისა შიპაკციანი
   ჩემი სამშობლო საქართველოა. ჩემთვის ყველაზე ძვირფასი და უმნიშვნელოვანესია. ყველაზე ძვირფასი ჩემთვის ჩემი სამშობლოა. საქართველოს ბუნებაზე ლამაზი და შეძლებული ბუნება არსად არ დამინახია. სადაც ვყოფილვარ ჩემი საქართველოს წყლის და მიწის მსგავსი არ მინახავს. მე ყველაზე ძალიან მომწონს ქართული ხალხის წესები და ტრადიციები. ქართული წესები და ტრადიციები ძალიან საინტერესო არის. კიდევ მე ძალიან მომეწონა და მიყვარს ქართული სტილით ჩაცმა, ქართული სტილი ჩემთვის ძალიან ლამაზია. ის განსხვავებულია სხვა ეროვნების სტილით. მე ძალიან მიყვარს ქართული საჭმელები. ქართული საჭმელები არის ძალიან სასიამოვნო და გემრიელი, მე ყოველთვის ბებიაჩემს ვთხოვ რომ ქართული საჭმელები მოამზადოს, განსაკუთრებით ხაჭაპური, ხინკალი და საცივი, იმიტომ რომ ისინი ძალიან გემრიელი არის. მე მომწონს საქართველოს დედაქალაქი თბილისი. თბილისი ძალიან ლამაზი ქალაქია, უფრო ღამე როცა ნათურებით განათება. საქართველოს ყველა ქალაქები ძალიან ლამაზია, მდიდარი და აქვს მშვენიერი და მწვანე ბუნება.  
   კიდევ მე ძალიან მომწონს ქართული ქორწილი, მე ვყოფილვარ ქართულ ქორწილში და ეგ ქოწილი ჩემ მეხსიერებაშია დარჩენილი, იმიტომ რომ ქართული ქორწილები არიან ძალიან საინტერესო და მხიარული.
   ჩემი შეხედულებით საქართველოში თითქმის ყველაფერი მოწესრიგებულია. საქართველოს მინისტრები, განსაკუთრებით ჩვენი ბატონი პრეზიდენტი მიხეილ სააკაშვილმა ბევრი დახმარება აჩვენა საქართველოს ხალხს. მარტო მე მაქვს ნატვრა, რომ ჩვენს სოფელში ქართული სიმღერების და ცეკვის სკოლა გაიხსნას, იმიტომ რომ მე ძალიან მიყვარს და მომწონს ქართული ცეკვები და სიმღერები. მე ვარ ძალიან მოხარული, რომ ვცხოვრობ საქართველოში და სოფელ აზავრეთში და არასოდეს არ შევცვლი ჩემ ძვირფას ქვეყანას და ჩემ სამშობლოს.
   ჩემი სურვილია, რომ მე თბილისში ვისწავლო იურიდიულ ფაკულტეტზე და ვიმუშაო პატრული. მე ძალიან მინდა გავხდე პატრული, იმიტომ რომ რისთვისაც მინდა დავეხმარო ჩემ ქვეყანას.
   მე აგრეთვე მომწონს ჩვენი სკოლა, იმიტომ რომ აზავრეთის საჯარო სკოლაში ჩვენ ვსწალობთ ძალიან მნიშვნელოვან საგნებს და კიდევ საქართველოს ისტორია. და უკვე ვიცით, რომ ჩემი საქართველო იყო ძალიან ძლიერი და მდგარი ქვეყანა.
  ქართველები ყველაფერს აკეთებენ, რომ დაიცვან თავიანთი ქვეყანა და რელიგია. ერთი სიტყვით მე ძალიან-ძალიან მიყვარს და ამპარტავანი ვარ ჩემ საქართველოზე!

                   “ჩემი საქართველო”
                                            ანიჩკა სერობიანი   
  “ მე ვარ ანი. მე ვცხოვრობ ახალქალაქის რაიონ სოფელ აზავრეთში. ჩემი სამშობლო არის საქართველო. მე ძალიან მიყვარს საქართველო, იმიტომ რომ საქართველო არის ჩემი სამშობლო და მე აქ ვცხოვრობ. ჩემი აზრი არის იგი, რომ ყოველი ადამიანი უნდა უყვარს თავისი სამშობლო, იმიტომ რომ აქ ცხოვრობს და აქ ძალიან კარგია. მე ძალიან მომწონს საქართველოს დღეობები, იმიტომ რომ ეს დღეობი საინტერესო და სასიამოვნო იყვნენ. ნიმუში 3 მარტ, გიორგობა და სხვა. ჩემი საქართველო არის ლამაზი და მე მინდა რომ საქართველოს მსგზავსი ჩვენი სოფელი იყოს ლამაზი. მე მინდა, რომ ჩვენს სოფელი იყვნენ სუპერმარკეტები, დიდი მაღაზიები, რესტორნები, თეატრი და სხვა. ანუ ჩვენი სოფელი გალამაზებს და განვითარებს.
   მე მინდა, რომ ჩვენი სკოლა იყოს ახაქალაქის რაიონის ულამაზესი სკოლა და მინდა, რომ იყოს სამსართულიანი. პირველ სართულზე იყოს სპორტულ დარბაზი, რათა ჩვენ ვითამაშებთ იქ. მეორე სართულზე იყოს სასადილო და პატარა მაღაზია, რომ ჩვენ ვსადილობთ იქ და იყიდებთ იგი ყოველივე რომ ჩვენ მინდათ, ხოლო მესამე სართულზე მინდა რომ იყოს ჩვენი კლასები შემკული ლამაზი ყვავილებზეც, ლამაზი სურათებზე და სხვა. ეგ ყოველთან ერთად მე მინდა, რომ ჩვენ სკოლაში ყოველი მოსწავლე ჩაცმულ იყოს ლამაზი სასკოლო ტანსაცმელები. რომ ბიჭები ჩაცმული იყვნენ შავი და ნაცრისფერი შარვალები, ხოლო გოგონები წითელი და შავი კაბები, იმიტომ რომ მე მომწონს კაბები.
   მე მინდა, რომ ჩვენი სოფელში იყვნენ ცნობილი ადამიანების ქანდაკები, რომ ჩვენ სოფელში მოვიდნენ ბევრი ადამიანები, ეგ ცნობილის ცნობილი ადამიანების ქანდკები დანახვისთვის. მინდა, რომ ეს ცნობილ ადამიანებთან ერთად ჩვენ სოფელში მოვიდეს ვახტანგ კიკაბიძე, იმიტომ რომ ის არის ცნობილი მღერალი. მე მინდა რომ ის ვახტანგ კიკაბიძე მოვიდეს ჩემთან სახლში. მე ის კარგათ მასპინძლებს და კარგათ მიღება.
   მე მიყვარს ჩემი სამშობლო საქართველო და საქართველოში ნამყოფი ყოველივე! ”
   დიდი, ლამაზი სკოლა, სპორტული და სააქტო დარბაზით აქ ყველა ბავშვის ოცნებაა!

  მინდა ავღნიშნო რომ სხვა ბავშვებსაც საინტერესო ნამუშევრები ჰქონდათ. ამიტომ, მიმოხილვოს სახით, შემოგთავაზებთ ამონარიდებს.

   ნვარდ მანუკიანი
“მე ძალიან მომწონს საქართველოს ისტორია. მე მინდა რომ საქართველოს ისტორია ყველაზე ისწავლოს”
   მიშკინაზ თამამიანი
“ქვეყანაზე ძნელია ისეთი ლამაზი ქვეყნის პოვნა როგორც ჩვენი საქართველო.”
    ანნა აივაზიანი
“დღეს საქართველოს პრეზიდენტი არის მიხეილ სააკაშვილი. მე პატივს ცემს ის. მე მინდა რომ პრეზიდენტი ჩემს სოფელში მიდის ჩემს სახლში.”

   პრეზიდენტი აქ ყველაზე სასურველი სტუმარია. აი რას წერს ნელსონ მანუკიანი:
“მე ძალიან მინდა რომ ჩენმთანს სტუმარი მოვიდეს მიხეილ სააკაშვილი, და მე სააკაშვილს კარგათ მიიღებს”
   P.S. არ ვიცი შეიძლება ბევრი არაფერია, მაგრამ მე ბედნიერი ვარ, რომ ამ ბავშვების მასწავლებელი ვარ და ამაყი ვარ, რომ ეს ბავშვები ჩემი მოსწავლეები არიან! 

From → Uncategorized

One Comment
  1. cvancale permalink

    ara tornike minda gitxra rom martlac kargi adamiani xar, roca aset did saqmes aketeb… martla dzalian imoqmeda chemzec am yvelafris wakitxvam… dadebiti emociebit amavso am bavshvebis gulwrfelma suabarma da warmatebebs gisurveb chemo kargo…..

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

